TWOJE ZADANIA
- Pełny proces pozyskiwania klientów (od lead generation, kończąc na negocjowaniu/ podpisywaniu umowy).
- Budowanie pozytywnych, rzetelnych i długofalowych relacji z osobami pracującymi u potencjalnych klientów.
- Analiza zapytań, przygotowywanie ofert i odpowiedzi dla Klientów oraz negocjowanie warunków współpracy.
- Monitorowanie satysfakcji Klientów. Budowanie partnerskich, długofalowych dobrych relacji.
- Generowanie nowego biznesu u uprzednio pozyskanych klientów.
- Wsparcie działań wspomagających budowanie marki (konferencje, techniczne workshopy).
OCZEKUJEMY
- Min. 6 lat doświadczenia na stanowisku sprzedażowym B2B.
- Min. 3 lata doświadczenia sprzedażowego w branży IT.
- Znajomości warszawskiego rynku IT (najlepiej osoba z Warszawy lub okolic).
- Osobowości “huntera” – nastawienie na pozyskiwanie nowych klientów.
- Proven track record w pozyskiwaniu klienta IT.
- Umiejętności i doświadczenia w lead generation (merytoryczny kontakt, budowanie relacji, nie spamowanie ani oczekiwanie na ”leady z marketingu”).
- Umiejętności prezentacyjne oraz negocjacyjne.
- Umiejętności i doświadczenia w nawiązywania relacji na szczeblu managerskim (ze wskazaniem na C-level).
- Znajomości j. angielskiego (min. B2/C1)
Mile widziana/ mile widziane:
- Znajomość branży outsourcingu IT na rynku warszawskim.
- Swobodne poruszanie się w naszych technologiach i modelu biznesowym.
- Zainteresowania w obszarach technologicznych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne).
OFERUJEMY
- Samodzielność i odpowiedzialność.
- Rozwój technologiczny.
- Sprzedaż opartą o relacje, merytorykę, technologię, rzetelność, zrozumienie klienta (zamiast spamowania wiadomościami z szablonu).
- Budżet szkoleniowy (przy UoP): w wysokości 3000 PLN do samodzielnego wykorzystania na konferencje, szkolenia, certyfikacje, książki i wszelkie aktywności związane z rozwojem kompetencji.
- Benefity. UoP: Program MyBenefit oraz opieka medyczna LUXMED (pakiet zawiera również usługi stomatologiczne), B2B: możliwość skorzystania z preferencyjnych pakietów Luxmed i MyBenefit.
- Nie boimy się mówić o finansach, cenimy transparentność. Nasze widełki finansowe to: 20 000 – 26 000 PLN brutto (UoP) lub 160 – 200 PLN netto/h + VAT (B2B) + premia sprzedażowa.
- Uczciwe warunki współpracy: sam wybierasz jaką formę umowy wolisz – B2B czy umowę o pracę. Jasna umowa, z którą możesz się zapoznać, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
- Knowledge sharing: spotkasz się z nami na szkoleniach technicznych z inżynierami, gildiach i workshopach.
- Udział w wybranych eventach: targi, konferencje. To zespół sprzedażowy podejmuje decyzję, gdzie warto się wybrać.
- Wspólnie spędzony czas: 2-dniowy j‑People Camp, śniadania w biurze, spotkania zespołowe, rodzinny piknik, świąteczna kolacja – to kilka przykładów naszych eventów integracyjnych w 2022 roku. W tym roku czekają na nas kolejne niespodzianki…