Czym żyje j-labs

Dlaczego rebranding?

Nowe j-labs

Dwóch inżynierów. Pomysł na biznes i kilka tysięcy złotych na start. Półtora roku życia z oszczędności. Tak Jan Orzechowski i Piotr Bucki w 2008 roku zaczęli prowadzić j-labs.

Dlaczego rebranding?

Pomysł na firmę był teoretycznie prosty: z jednej strony istnieją firmy, które potrzebują programistów w sposób elastyczny – na dwa miesiące czy rok. Z drugiej strony, są osoby, które cenią możliwość pracy w różnych projektach, a przy tym oczekują stabilności.

Co w takim razie wyróżniło j-labs? Rzetelność, czyli innowacyjne podejście do nieinnowacyjnego biznesu. Po pierwsze zainwestowaliśmy w ludzi. Wszystkich zatrudniamy na stałe, bo z każdym pracownikiem tworzymy relację biznesową: my mamy projekt do zrobienia, budżet na jego realizację, a programista ma swoje potrzeby i umiejętności. Jeśli te rzeczy się zgadzają dochodzi do zatrudnienia i współpracy.

Po drugie – Jan i Piotr to inżynierowie. Zbudowali firmę, jakie w większości tworzą ludzie od HR. W j-labs pierwszym językiem jest język technologii, rozumiemy potrzeby specjalistów i potrafimy wyjść im naprzeciw.

Trzy lata temu rozpoczęliśmy ekspansję na nowe rynki – poza główną siedzibą w industrialnej części Krakowa, mamy biuro w centrum Warszawy oraz biuro sprzedażowe w Monachium, z którego pozyskujemy projekty od Klientów z Niemiec, Szwecji, USA.

W ostatnich latach osiągamy wzrost średnio o 50% rocznie - co oznacza, że nieustannie dołączają do nas najlepsi programiści. Za ten wynik zostaliśmy nagrodzeni Diamentem Forbesa - zajęliśmy 3. miejsce na ponad 100 wyróżnionych firm.

Dzisiaj, po 10 latach istnienia j-labs przechodzimy rebranding.

Uprościliśmy logotyp, zmieniliśmy kolorystykę, witamy Was na naszej nowej stronie internetowej. Ta zmiana ważny krok dla firmy.

Skąd ta decyzja? Jesteśmy dynamiczni i nowocześni, świetnie odnajdujemy się w najnowszych trendach. A jednocześnie jesteśmy już dojrzałą firmą, mamy za sobą wiele doświadczeń - wiemy, dokąd zmierzamy. Od lat mamy te same wartości: technologię, merytorykę, rzetelność.. Chcemy by nasz wizerunek temu odpowiadał.,

 

Pozostańmy w kontakcie

Napisz do nas, jeśli chcesz porozmawia o tym, jak możemy współpracować z Tobą, albo Twoją firmą.