Employer Branding/Communication Specialist

Twórz i realizuj strategię wewnętrznej komunikacji (przy współpracy z menadżerem marketingu) w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy jako miejsca atrakcyjnego do pracy.
ikona: Dział

Dział

ikona: Lokalizacja

Lokalizacja

Kraków
ikona: Wynagrodzenie

Wynagrodzenie

UoP: 9 000 - 10 000 PLN brutto
B2B: 70 - 80 PLN netto/h

Zakres obowiązków

  • Budowanie skutecznej komunikacji wewnątrzfirmowej.
  • Planowanie długoterminowych efektywnych działań Employer Brandingowych, uwzględniających zmiany w otoczeniu biznesowym i trendach na rynku pracy oraz proponowanie nowych rozwiązań.
  • Opracowywanie i realizowanie strategii zwiększających rozpoznawalność, atrakcyjność i zaufanie potencjalnych i obecnych pracowników do marki pracodawcy.
  • Tworzenie i publikacja treści w komunikacji wewnętrznej: pisemne, wizualne, wideo i in.
  • Tworzenie kalendarza działań komunikacji wewnętrznej.
  • Wsparcie budowania i krzewienia kultury organizacyjnej wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Koordynacja programu Employee Advocacy.
  • Współpraca z Działem HR i innymi działami w Organizacji oraz poza nią.
  • Rozwój platformy wewnętrznej komunikacji.
  • Zarządzanie budżetem.
  • Raportowanie planów i efektów działań z zakresu Employer Branding i Employee Experience.
  • Współorganizowanie eventów firmowych.

 

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT – min. 2 lata.
  • Znajomość narzędzi komunikacji wewnętrznej: pakiet MS Office (Teams, SharePoint, Outlook, PowerPoint, Word itp.), Slack, StreamYard, Zoom, MailerLite, Confluence, Canva.
  • Umiejętność sprawnego zarządzania marką pracodawcy.
  • Znajomość strategii i technik, które pomogą zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętności analityczne.
  • Znajomość rynku pracy w branży IT.
  • Umiejętności redaktorskie, korektorskie, doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność zarządzania czasem swoim i współpracowników.
  • Umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie.
  • Znajomość j. angielskiego (poziom min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Mile widziana umiejętność korzystania z Chata GPT.
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze public relations.

Benefity

Budżet rozwojowy
Solidne narzędzia
Opieka medyczna
Program poleceń
Gildie Technologiczne
Eventy i integracje
Działalność charytatywna
Multisport
Dowiedz się więcej

Jak przebiega rekrutacja

1. Wysyłasz CV
2. Rozmowa telefoniczna z Rekruterem
3. Spotkanie online z liderem zespołu i Rekruterem
4. Test kompetencji DISC D3 + sprawdzenie referencji
5. Spotkanie finałowe z Członkiem Zarządu
6. Otrzymujesz ofertę pracy. Witamy w zespole!

Employer Branding/Communication Specialist

UoP: 9 000 - 10 000 PLN brutto
B2B: 70 - 80 PLN netto/h

Kraków

Aplikuj

Masz pytania?

Nasze rekruterki i nasi rekruterzy znają IT

Roma Przybyła

In house Recruitment Partner
+48 794 555 316 roma.przybyla@j-labs.pl