Jesteśmy Partnerem Technologicznym klienta od 2019 roku. Zapewniamy firmie zespoły wysoce wyspecjalizowanych inżynierów, których główną domeną są prace backendowe (Java/Kotlin) oraz frontendowe (Angular). Poniżej zamieściliśmy przykładowe projekty realizowane w ramach jednego zespołu, składającego się z kilku specjalistów:
- 1x Senior Frontend Developer
- 1x Senior Backend Developer
- 2x Senior Fullstack Developers
Wraz z pracownikami firmy klienta, stworzyliśmy szereg autorskich rozwiązań. Wysoka jakość zrealizowanych projektów, jak i ścisła współpraca zaowocowały pozytywnym feedbackiem oraz długotrwałą współpracą trwającą do dziś.
Cost Calculation
Projekt
Serwis umożliwiający obliczenie całościowych kosztów przesyłek. Obsługuje różne profile kalkulacji oparte o informacje o danej przesyłce. Zapewnia dodatkową walidację danych a w przypadku ich braku – uzupełnia je o domyślne wartości. Aplikacja ponadto proponuje trasę transportu, gdy nie jest ona zdefiniowana przez użytkownika, na podstawie standardowych zestawów tras lub danych codziennych.
Technologie
Java 21, Spring Boot, Hibernate, PostgreSQL, Redis, Docker, Kubernetes, AWS, Sentry
Zadanie
- Przepisanie systemu legacy napisanego w COBOL-u i pracującego na mainframe do nowoczesnej aplikacji w języku Java pracującej w chmurze.
- Tworzenie i integracja nowych funkcjonalności, których nie było w starym systemie, aby sprostać nowym wymaganiom biznesowym.
- Zaprojektowanie i implementacja wydajnego API do obliczania zestawów przesyłek, zapewnienie zoptymalizowanego przetwarzania wraz ze skalowalnością do szybkiego obsłużenia dużej ilości zapytań.
- Migracja bazy danych.
Realizacja
- Zmapowaliśmy struktury danych z IBM DB2 do PostgreSQL przy zwróceniu uwagi na różnice w dialekcie SQL. Zrobiliśmy to z również z uwzględnieniem typów danych, zapytań i relacji.
- Zaimplementowaliśmy serwis z migracją danych, umożliwiającego transfer plików i ich parsowanie.
- Rozbiliśmy legacy systemu na moduły z pomocą zespołu ekspertów biznesowych oraz z architektem tego systemu.
- Dokonaliśmy implementacji wspomnianych modułów z użyciem języka Java i frameworka Spring.
- Przygotowaliśmy REST API do płynnej integracji z innymi systemami i aplikacjami.
- Dokonaliśmy optymalizacji czasowej z użyciem przetwarzania paczek przesyłek, zapytań i caching.
Door2Door Single Calculation
Projekt
Aplikacja webowa umożliwiająca użytkownikom w sprawny i prosty sposób obliczenie kosztów pojedynczej przesyłki. Dostarcza standaryzowany widok poszczególnych składowych rozliczenia oraz informacje o orientacyjnych kosztach podobnego zapytania o innej wadze w celu optymalizacji kosztowej. Do przeprowadzenia obliczeń aplikacja ta używa serwisu Cost Calculation.
Technologie
Java 17, Spring Boot, Hibernate, PostgreSQL, Docker, Kubernetes, AWS, Angular, Nx, TypeScript, Jest, Angular Material, Playwright
Zadanie
- Migracja aplikacji do klienckiego środowiska Cloud Platform.
- Przebudowa aplikacji frontendowej.
- Podział współdzielonej bazy danych – identyfikacja i eksport niezbędnych komponentów do dedykowanej bazy, aby zapewnić odpowiednią separację danych.
- Przepięcie aplikacji na nowy silnik kalkulacji kosztów.
Realizacja
- Dokonaliśmy refaktoryzacji backendu – przygotowanie do podziału bazy danych i migracji aplikacji do klienckiego środowiska Cloud Platform.
- Przeprowadziliśmy migrację aplikacji frontendowej do architektury mikrofrontendowej.
- Dzięki współpracy z UI designerem przeprojektowaliśmy aplikację Angularową z użyciem bibliotek komponentów klienta i Angular Material.
- Zintegrowaliśmy nowy silnik kalkulacji kosztów przesyłek z dopasowaniem do jego nowych funkcjonalności.
- Stale utrzymujemy system i usuwamy bieżące błędy.
Door2Door Bulk Calculation
Projekt
Serwis umożliwiający użytkownikom przeprowadzanie kalkulacji partii wielu przesyłek. Aplikacja waliduje zapytania, informuje o możliwych błędach i uzupełnia brakujące informację, a następnie przeprowadza kalkulację z użyciem Cost Calculation. Użytkownik dostaje możliwość pobrania pliku z wynikami kalkulacji w kilku formatach.
Technologie
Java 17, Spring Boot, Hibernate, PostgreSQL, Docker, Kubernetes, AWS, Angular, Nx, TypeScript, Jest, Angular Material
Zadanie
- Migracja aplikacji do klienckiego środowiska Cloud Platform.
- Podział współdzielonej bazy danych – identyfikacja i export niezbędnych komponentów do dedykowanej bazy, aby zapewnić odpowiednią separację danych.
- Przepięcie aplikacji na nowy silnik kalkulacji kosztów.
- Refaktoryzacja walidacji danych i usprawnienia cyklu życia kalkulacji.
Realizacja
- Dokonaliśmy refaktoryzacji backendu – przygotowanie do podziału bazy danych i migracji aplikacji do klienckiego środowiska Cloud Platform.
- Przeprowadziliśmy migrację aplikacji frontendowej do architektury mikrofrontendowej.
- Zapewniliśmy integrację nowego silnika kalkulacji kosztów przesyłek z dopasowaniem do jego nowych funkcjonalności.
- Dopasowaliśmy moduł walidacji zapytań do integracji z nowym systemem kalkulacji kosztów, a do tego przebudowaliśmy obsługę cyklu życia kalkulacji.
- Zwiększyliśmy pokrycie testami jednostkowymi w zgodzie ze standardami nałożonymi przez SonarQube.
- Stale utrzymujemy system i usuwamy bieżące błędy.
Master Data
Projekt
Aplikacja webowa zaprojektowana w celu zarządzania danymi potrzebnymi do kalkulacji kosztów i rozliczeń między podmiotami klienta. Serwis działa na podstawie modelu CRUD (Create, Read, Update, Delete), dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownika oraz poprzez importy z plików pozwala na efektywne zarządzanie rekordami. Użytkownik z odpowiednimi uprawnieniami może odczytywać i aktualizować odpowiednie wpisy. Gdy dane zostaną zatwierdzone, system pozwala na eksport do zewnętrznych serwisów w tym Cost Calculation i głównego systemu zarządzania przesyłkami.
Technologie
Java 21, Spring Boot, Hibernate, PostgreSQL, Kafka, Docker, Kubernetes, AWS, Angular, Nx, TypeScript, Jest, Angular Material
Zadanie
- Dostarczenie generycznego rozwiązania w modelu CRUD do zarządzania szerokim przekrojem encji biznesowych, które będzie łatwo rozszerzalne o nowe typy danych z minimalnym nakładem pracy.
- Walidacja importowanych, tworzonych i modyfikowanych przez użytkownika rekordów, aby zapewnić integralność i zgodność danych.
- Implementacja eksportu i transformacji danych, zapewnienie bezproblemowego transferu do zewnętrznych systemów z dedykowanym dla nich mapowaniem.
- Notyfikacje przesyłane do odpowiednich użytkowników w przypadku błędów importu/eksportu, aby umożliwić szybką reakcję i rozwiązanie problemów.
- Stworzenie interfejsu użytkownika z intuicyjną prezentacją encji biznesowych.
Realizacja
- Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy generyczny CRUD API z dostosowaną walidacją dla konkretnych encji.
- Zaimplementowaliśmy wydajny proces importu/eksportu danych obsługujący duże pliki, z zapewnieniem optymalnego wykorzystania zasobów i minimalizacji czasu przetwarzania.
- Zintegrowaliśmy z zewnętrznymi systemami odbierającymi zmapowane (gdy jest to wymagane) dane od Master Data zarówno w sposób synchroniczny i asynchroniczny.
- Stworzyliśmy notyfikacje e-mail dla użytkowników w przypadku błędów importu/eksportu.
Direct Tariff Management
Projekt
Aplikacja webowa służąca do przygotowania i opublikowania nowych taryf typu Direct. Serwis ten jest zintegrowany z innymi usługami klienta, które dostarczają sugerowane taryfy, bazując na historycznych danych przesyłek. Użytkownicy mogą: modyfikować zaproponowaną taryfę poprzez dostosowywanie zestawu parametrów, przeprowadzać symulację kosztów przesyłek dla relacji odpowiadającym przesyłkom historycznym, przeglądać projekt nowej taryfy a w końcu opublikować ją na środowiska produkcyjne. Cały proces zamknięty jest w modelu Agreementu, zawierającym zestaw odpowiednich kroków, jakie różne grupy użytkowników muszą podjąć w celu wprowadzenia nowej taryfy. Do poszczególnych kroków w cyklu wprowadzania nowej taryfy dostęp mają odpowiedni użytkownicy zgodnie z ich rolami i uprawnieniami.
Technologie
Java 21, Spring Boot, Hibernate, PostgreSQL, Kafka, Docker, Kubernetes, AWS, Azure, Angular, Nx, TypeScript, Jest, Angular Material
Zadanie
- Zebranie wymagań i zaprojektowanie modelu domenowego, ścisła współpraca z ekspertami klienta w celu sprawnej implementacji reguł biznesowych.
- Przygotowanie interfejsu użytkownika i API, które pozwolą użytkownikom tworzyć taryfy Direct na przekalkulowanych przez zespół Business Intelligence danych.
- Integracja z serwisem dostarczającym dane.
Realizacja
- Zintegrowaliśmy zespół Business Intelligence z pobieraniem danych z użyciem Azure Blob Storage oraz brokera wiadomości Kafka.
- Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację backendową na podstawie reguł biznesowych z użyciem architektury modularnej.
- Zintegrowaliśmy podjęte przez użytkownika akcje (umożliwiające audyt) związane ze zmianami w przygotowywanej taryfie, notyfikacja odpowiednich użytkowników o potrzebie podjęcia akcji.
- Utworzyliśmy nowy interfejs użytkownika z prezentacją przygotowywanej taryfy i przedstawieniem danych historycznych w celu porównywania kosztów.